hari yang MENGGERUNKAN...

saya yakin.. setiap daripada kita mesti ada takut kepada sesuatu perkara.. contohnya :


Image result for gambar lipas

TAPI!!!! Kalini saya bukan mahu bercerita tentang makhluk di atas, bukan juga sesuatu haiwan yang mengerikan.. saya cuma mahu bercerita tentang.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
5 HARI SAYA BERSEORANGAN DI KOLEJ KEDIAMAN.

JENG JENG JENG...

Walaupun kisah yang saya hendak kongsikan kali ini tidaklah begitu seram jika dibandingkan dengan filem filem horor "pecah panggung" ataupun kejadian kejadian histeria yang berlaku di luar sana, tapi saya masih lagi AKAN menceritakan kejadian ini..

jadi saya rasa anda semua dah tahu saya akan menceritakan tentang apa, bukan??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Image result for hantu tandas hd

Comments

Popular posts from this blog

Hari Terakhir Di KMKt