KELUARGA KEDUA KU


Hai semua pembaca! Selamat datang ke diari coretan saya! Di sini, saya akan berkongsi serba sedikit tentang apa yang saya lalui, ketahui dan alami sama ada baik atau buruk.

Pada entri kali ini, saya ingin memperkenalkan anda semua kepada ahli kelas saya, sepanjang 5 tahun saya berada di IPGKDRI. Mari kita mulakan!



Bermula dari barisan paling atas : Anis, Aina Zaf, Alia, Farah, Fatin, Ana, Myrah, SAYA (hahahaha), Farisha, Izzah, Husna, Aisyah, Arfah, Aina. 

Barisan bawah(lelaki) : Ali, Fitri, Baihaki, Afif

Mereka semua akan menjadi keluarga saya selama lima tahun tempoh pengajian dan saya sangat gembira dengan kehadiran mereka dalam hidup saya. Tak sabar rasanya hendak meluangkan masa bersama mereka


Itu sahaja untuk entri kali ini! 

Comments

Popular posts from this blog

Hari Terakhir Di KMKt

hari yang MENGGERUNKAN...